Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Πρώτο post

Πριν από ένα χρόνο περίπου άρχισα να βρίσκω μπροστά μου σελίδες και σελίδες για τις υφασμάτινες πάνες. Για τα cloth diapers δηλαδή, δεν είχα βρει καμία πληροφορία στα ελληνικά τότε.. Περιμένοντας τότε το μωρό μας, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή ιδέα να τους δώσουμε μια ευκαιρία. Διάβαζα όσο περισσότερα μπορούσα στους ξένους ιστότοπους, οι περισσότεροι εκ των οποίων ανήκαν σε μανούλες εξ αμερικής, με πολυετή εμπειρία στο άθλημα! Μου έκανε πολύ εντύπωση. Πώς γίνεται κι εδώ στην Ελλάδα οι υφασμάτινες πάνες είναι απλά ξεπερασμένες, κάτι που παίδευε τις γιαγιάδες μας τις καημένες που δεν είχαν τις πολυεθνικές να τις σώσουν!
Έκανα λίγο λάθος βέβαια γιατί υπάρχουν κάποιοι ευαισθητοποιημένοι και στη δικιά μας χώρα που το ψάχνουν το θέμα και προσπαθούν να το κάνουν γνωστό και στους υπόλοιπους. Τότε αυτό το αγνοούσα..
Από εκείνες τις μέρες τις έρευνας πέρασε πολύς καιρός και αγόρασα υφάσματα, δοκίμασα να ράψω πάνες, παρήγγειλα έτοιμες από το εξωτερικό, από την ελλάδα, άλλες μας βόλεψαν και άλλες τις απορρίψαμε, δοκιμαστήκαμε με την υπόθεση "πλύσιμο πάνας" και ο χορός καλά κρατεί ακόμα! Συνεχώς προκύπτουν θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα και ανατρέχω σε blogs ή σε forum για να βρω λύση.
Με το σκεπτικό ότι η καταγραφή των μικρών μας περιπετειών στον κόσμο της υφασμάτινης πάνας ενδέχεται να βοηθήσει κάποιες ελληνίδες μανούλες ακόμα (και πατερούληδες ελπίζω αν και αμφιβάλω ελαφρώς..) ξεκινάω αυτό το blog και θα προσπαθήσω να το ενημερώνω όσο συχνά μπορώ και μου επιτρέπει το μικρό μας ζουζούνι!

3 σχόλια:

  1. γεια σου! σε ανακάλυψα τυχαία από το greek etsy street team και ενθουσιάστηκα! να πω, ότι ούτε μανούλα είμαι, ούτε σκοπεύω να γίνω σύντομα, απλά παρακολουθώ εδώ και μερικά χρόνια το όλο handmade κίνημα στο ίντερνετ, κυρίως μέσα από blogs, και είχα σκεφτεί ότι όταν κάνω και εγώ παιδιά, θα ήθελα πολύ να χρησιμοποιήσω υφασμάτινες πάνες. μπράβο σου που έφτιαξες αυτό το blog και ελπίζω να σε ξαναπετύχω πάλι στο μέλλον, όταν θα έχω πραγματικά ανάγκη τις συμβουλές σου. :)

    πηνελόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεωρώ υπέροχο ότι έφτιαξες ένα τέτοιο μπλογκ. Ζω στο εξωτερικό και άρχισα να χρησιμοποιώ υφασμάτινες πάνες και αναρωτιόμουν όταν γυρίσουμε στην Ελλάδα αν θα έχουμε την ίδια ποικιλία και επιλογές. Πρόσθεσα το μπλογκ και στο δικό μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για το σχόλιο! Χάρηκα πολύ και θυμήθηκα ότι πρέπει κάποια στιγμή να γράψω και νέο ποστ! Το έχω αμελήσει πολύ!! Το blog σου το έχω επισκεφτεί πολλές φορές και μου αρέσει πολύ. Δεν έχω αφήσει σχόλιο ε; Θα έπρεπε.. Ευτυχώς που υπάρχουν και λίγοι ευαισθητοποιημένοι στην Ελλάδα αλλά δυστυχώς είμαι αρκετά απογοητευμένη απο την πλειοψηφία.. Πότε θα γυρίσετε στην Ελλάδα; Προτείνω πάντως όσο είσαι στο εξωτερικό να ψωνίσεις όλες τις πάνες που σου χρειάζονται γιατί εδώ είναι πιο ακριβά τα πράγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή